Wizytówka Google jako reklama auto komisu

Prowadzisz własny auto komis i chcesz zwiększyć zainteresowanie ze strony klientów? Bardzo dobrym rozwiązaniem są właśnie wizytówki Google, w których możesz umieścić najważniejsze informacje o Twojej firmie. Jednak co szczególnie ważne, klient wpisując w wyszukiwarkę frazę „auto komis” lub „komis samochodowy” znajdzie na mapie także Twoją lokalizację! To szczególnie ważne w przypadku auto komisów położonych poza miastem lub na obrzeżach.

Co powinna zawierać wizytówka Google?

Wizytówki Google wyświetlają się w zakładce „Mapy” po lewej stronie. Większą część ekranu zajmują punkty wskazujące lokalizacje tych auto komisów. Co powinna zawierać wizytówka? Przede wszystkim dokładny adres, numer telefonu, adres email, godziny otwarcia oraz zakres świadczonych usług. Mile widziana jest także strona internetowa, na której potencjalny klient będzie mógł sprawdzić samochody osobowe dostępne w Twojej ofercie. Z pomocą takiej wizytówki, klienci mogą szybko wpisać dane do nawigacji, aby wyruszyć w drogę do Twojego komisu. W ten sposób otwierasz się na osoby, które jeszcze nie wiedzą o istnieniu Twojego auto komisu.

Czy wizytówka w wyszukiwarce Google jest darmowa?

Tak, wstawienie wizytówki w Google jest jak najbardziej darmowe. Wystarczy jedynie zarejestrować i zweryfikować konto. Płatne są natomiast usługi dodatkowe. Tutaj warto wskazać kampanie Google Adwords, w których można pozyskiwać kliknięcia w zamian za określoną stawkę. Wówczas, Twój auto komis jest wyświetlany w promowanych ofertach. Co ważne, to Ty decydujesz o tym, na jakich frazach wyświetlany będzie Twój komis. Mogą to być np. konkretne auta osobowe z dopiskiem „sprzedam”. W dużej mierze celujesz taką reklamą do określonej grupy docelowej.

ford puma

Jak przygotować się do stworzenia wizytówki w Google?

Przed założeniem wizytówki w Google warto przemyśleć kilka kwestii. Dobrym pomysłem może być założenie drugiego numeru telefonu, którego będziemy używać w godzinach pracy. W ten sposób unikniesz telefonów o różnych porach dnia i nocy na swój prywatny numer. Zanim założysz wizytówkę, zastanów się również nad zleceniem wykonania strony internetowej, na której będziesz mógł wystawiać samochody na sprzedaż z dokładnym opisem oraz wieloma zdjęciami. Wielu klientów chce bowiem przejść z wizytówki bezpośrednio do strony internetowej wyszukanej firmy.

Jakie korzyści daje dobra wizytówka auto komisu w Google?

W ten prosty sposób możesz otworzyć się na bardzo szerokie grono potencjalnych klientów. Zapewne sam nie raz szukałeś usługi w Google Maps, aby znaleźć firmy lub lokale położone w Twoim sąsiedztwie. To coraz popularniejszy sposób stosowany przez miliony ludzi na całym świecie. Wizytówka w Google sprawi, że klient dowie się o istnieniu Twojego komisu, co automatycznie zwiększa szanse, że wybrany samochód na sprzedaż znajdzie nowego właściciela. Wizytówka auto komisu w Google otwiera również wszechstronne możliwości w zakresie płatnych kampanii Google Adwords.

5/5 - (1 vote)